joi, 25 septembrie 2008

 Pete Rock sustine ca piesa "Juicy" i-a fost furata

Pentru multi fani ai lui Notorious B.I.G., cel mai mare hit al artistului este reprezentat de catre single-ul de debut "Juicy", produs de catre Diddy.
Dupa aparitia albumului intitulat Ready to Die: The OG Edition, in luna august a acestui an, album semnat de catre DJ Semi, fanii au posibilitatea sa asculte variante alternative ale melodiilor aparute cu mai bine de 14 ani in urma.
Pe colectia mentionata anterior a fost inclusa si o varianta rara a piesei "Juicy," produsa de nimeni altul decat super-producatorul Pete Rock. Versiunea veteranului, confundata mult timp cu un remix, a aparut inaintea celei produse de Diddy. Intr-un interviu recent, Rock a dezvaluit faptul ca Diddy a folosit sample-uri din productia sa cand a creat arhi-cunoscutul hit.
"Biggie si Sean au trecut intr-o zi pe la mine si tocmai atunci ascultam piesa respectiva ['Juicy']. Biggie a crezut ca o creasem pentru C.L. [Smooth]. Cand i-am spus ca am facut-o pur si simplu pentru mine, imediat a vrut-o. I-am spus ca nu-i nici o problema, si mi-am luat gandul de la acest subiect. La scurt timp insa, am auzit piesa respectiva interpretata de B.I.G. Oricum, am depasit de foarte mult timp acest moment. "
In restul interviului, Pete Rock ofera mai multe detalii despre piesa si, printre altele, subliniaza ca incidentul a fost rezolvat atunci cand a fost platit pentru remix.
Intrebat totusi despre ceea ce simte referitor la incident, Pete Rock a declarat: "Sincer? As prefera ca Biggie sa fie in viata ca sa am in continuare ocazia sa mai lucrez cu el."

Niciun comentariu: