vineri, 8 august 2008

 50 Cent vorbeste despre Detox

Probabil ca un semn ca urmeaza a fi lansat, din ce in ce mai multi artisti vorbesc despre rolul jucat in productia mult asteptatului album semnat Dr. Dre si intitulat Detox. Ultimul artist care ofera detalii despre cel mai asteptat album din istoria muzicii hip hop [programat sa apara anul acesta in luna noiembrie sau decembrie], este nimeni altul decat 50 Cent.
"Am inregistrat material impreuna cu Dr. Dre pentru Detox", a declarat 50 pentru MTV News. "E senzational. Il vreau inapoi. Vreau piesele inapoi", a glumit Fif.
50 a subliniat, totusi, ca doreste pisele lucrate impreuna cu Dre pentru album si care vor fi inlocuite. "El are intotdeauna muzica la indemana. De cate ori trec pe la studio, adaug ceva semnificativ proiectelor mele sau devin imediat pregatit sa lansez ceva nou. Si asta doar dupa trei sau patru zile petrecute acolo. Din punctul meu de vedere, este cel mai bun producator al genului.”
"Cand ajung in studio, inregistrez pe primul beat indiferent daca eu consider ca va fi sau nu hit," a continuat 50. "Trebuie doar sa ai dispozitia necesara pentru a crea, sa te simti confortabil si sa parcurgi materialul din computerul lui Dre. El are numai hituri. Uneori, artistii au nevoie de producatori care sa le traseze directia pe care o vor urma. Eu, in schimb, am nevoie de bijuteriile create de el. Nu este necesar sa-mi spuna ce sa fac cu ele sau cum. Tot ce trebuie sa aud este ‘piesa nr 6’ sau ‘ treci la piesa nr 8’. Si, cu siguranta, in spatele lor sunt hituri daca stii ce ai de facut cu ele.”
50, ca si multi altii, poate doar presupune cand va fi gata pentru lansare albumul lui Dre. "Sper ca materialul va fi finalizat si lansat in curand. Si eu sunt nerabdator sa apara Detox. Tot ce pot spune este ca, Dr. Dre este cel mai bun producator. Si asta luand in calcul poate doar consecventa de-a lungul timpului. ... El stie cu adevarat ce doreste de la un material. A devenit atat de perfectionist, incat ii este dificil sa il finalizeze si sa-l lanseze."

Niciun comentariu: