marți, 12 august 2008

 Joe Budden vorbeste despre viitorul album

In 2003, rapperul din Jersey se bucura de succesul albumului sau de debut, intitulat chiar Joe Budden. Albumul s-a vandut foarte bine, iar Budden a primit chiar si o nominalizare Grammy pentru el.
Dar dupa ce mult asteptatul album de revenire al lui Budden a zacut mai multi ani pe rafturile Def Jam, in 2007 ruptura s-a produs in sfarsit, iar rapperul a semnat cu labelul independent Amalgam Digital. Ca rezultat imediat al separarii de Def Jam, Budden va avea oportunitatea sa-si lanseze noul album, intitulat Padded Room.
"Am investit in acest album foarte mult, in sensul ca poarta amprenta unei perioade din viata mea in care totul era diferit, atat mental cat si emotional," a declarat Joe Budden. "Am incercat sa creez un spatiu in care nu exista bariere, limite, ziduri in afara celor pe care am vrut eu sa le creez. "
Fanii care asteapta trackuri prietenoase, de club, de genul celor ca "Pump It Up" vor afla ca, pe Padded Room, Joe Budden abordeaza piese mult mai profunde.
"Touch And Go" va fi primul extras de pe Padded Room si va debuta in luna septembrie, in timp ce albumul va fi lansat pe 28 octombrie sub tutela celor de la Amalgam Digital.

Niciun comentariu: