luni, 4 august 2008

 Cam'ron il vinde pe Juelz Santana catre Def Jam pentru 2 mil. $

Saga interminabila a luptelor dintre membrii Diplomats continua. In functie de cel pe care il intrebi, ajungi la una din ipotezele: fie la cea conform careia nu exista nici o problema, fie la cea ca trupa este pe cale sa se destrame. Chiar daca viitorul celor de la Dip Set este cunoscut doar de catre ei, stirea recenta conform careia Cam'ron cedeaza contractul lui Juelz Santana celor de la Def Jam cu siguranta a atras ceva suspiciuni asupra colectivului.
Conform blogului Miss Info, Juelz a raspuns la cateva intrebari adresate prin intermediul e-mail-ului referitoare la revenirea sa in echipa Def Jam:
"A! Intr-adevar, sunt liber!! Si pregatit sa fac ce ma reprezinta!! Dar in continuare voi fi Dip Set pe viata!! Va fi doar un nou capitol!!". Chiar daca a spus ca "ramane Dip Set pe viata," el a continuat prin a vorbi despre relatia sa cu Killa Cam. "Nu am resentimente pentru Cam caci, pana la urma, el mi-a oferit cea mai mare sansa!!! Dar voi spune totusi ca i-am fost loial, iar el a profitat de asta."

Ce a vrut exact sa spuna Santana prin "a profitat" nu este foarte clar, dar arata totusi ca Dip Set are probleme cu Cam. Intre timp, Juelz a dezvaluit si din planurile de viitor: "Mixtape-ul meu solo va aparea in curand (“the Reagan Era”). M-am asociat cu cei de la Def Jam, intr-un parteneriat 50/50," a continuat el. "Yeah, it’s a new boss in town. Viitorul albumul solo se va intitula Born to Lose, Built to Win!!!! (The rise of the skullgang)."

Niciun comentariu: