luni, 11 august 2008

 Nas isi dezvaluie sentimentele fata de Mobb Deep & 50 Cent

King Magazine a publicat recent fragmente dintr-un interviu cu Nas. Desi, in ansamblu, discutia s-a focalizat pe primii ani ai lui Nas din industria Hip Hop, a fost ridicata si o intrebare oarecum incomoda: "Intalnindu-ma saptamana trecuta cu Prodigy l-am intrebat: 'Ce ar trebui sa-l intreb pe Nas?' Iar el a raspuns, 'Intreaba-l ce s-a intamplat in culisele spectacolului Central Park din 2004’” .
Omule, asta e atitudinea clasica de cacat a celor de la Mobb Deep…” a raspuns Nas referitor la o incaierare din culisele show-ului amintit anterior dintre Mobb Deep si un alt grup pezent. Dar Prodigy crede ca, ceilalti implicati, erau oamenii lui Nas.
El crede ca tu ai pus totul la cale,” a adaugat reporterul KM.
Am auzit si aceasta varianta. Nah, eu nu i-as face niciodata asa ceva,” a negat Nas. “Am avut intr-adevar disputele noastre, care de altfel nici nu au fost fondate. Ii doresc tot ce e mai bun lui Prodigy. Mai ales ca au avut parte de o gramada de pauze. Chiar ii doresc toate cele bune. As fi foarte incantat sa-i vad revenind si de aceasta data. Cu siguranta, as fi chiar prima persoana care ar cumpara un nou material semnat Mobb. As vrea sa-i vad lansand ceva extraordinar cum au mai facut-o de atatea ori.”
Nas a vorbit si despre contractul semnat de catre Mobb Deep cu G-Unit.
“Am fost chiar fericit cand am aflat ca 50 i-a luat sub aripa sa. Ma bucur ca au semnat cu G-Unit deoarece toate celelalte mari companii de productie nu dau doi bani pe artisti, nu-i intereseaza de cei talentati care nu au parte de o sansa corecta si de aceea m-am gandit ca e bine ca 50 le-a dat o sansa.”

Niciun comentariu: